Inspiratiesessies

De behoefte aan een nieuw concept begint bij een vraag-of probleemstelling. Welke houding neemt het bedrijf in? Wat zijn de voorwaarden, de struikelblokken, de doelstellingen? Om geen fouten te maken moeten er veel vragen worden beantwoord. Je kunt hiervoor een uitgebreide marketinganalyse (laten) maken. Tijdrovend, kostbaar en vaak ook beperkend. Door alles te rationaliseren blokkeer je ceativiteit en een vrije stroom van vernieuwende ideeën. Dus waarom niet andersom werken? Je begint bij de missie van het bedrijf, kijkt van daaruit naar de doelstellingen, en daartussenin ontstaat een lege ruimte die opgevuld kan worden vanuit vernieuwing en positiviteit. 

Mediabureautje beschikt over een breed scala aan middelen om ondernemers en teams te triggeren tot vernieuwende gedachten. Denk aan mentale oefeningen, en tools om creativeve gedachten te stimuleren. Daarmee verschilt een inspiratiesessie met een brainstormsessie, waar vooral de nadruk ligt op ideeën uitwisselen. 

Het is de bedoeling dat alle deelnemers geïnspireerd raken, en iedereen zijn eigen talent inbrengt om zo gezamenlijk tot een nieuw level te komen. Het resultaat is een waardevolle ervaring, plus een werkbare blauwdruk om de positieve marketingstrategie op vorm te geven.

Ben je benieuwd hoe een inspiratiesessie meerwaarde zou kunnen geven aan je project? Bel gerust eens voor meer informatie, of vul onderstaande velden in.